LIVRAREA COMENZILOR

Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid agreeat, la adresa menționată în momentul plasării comenzii. 

1. Timp expediere (tranzit) 

În momentul în care comanda pleacă spre livrare din depozitul nostru vei primi un email “ Comandă trimisă la curier”. Din acest moment încep să curgă cele 24h. Coletul se va afla “În tranzit” și veți fi contactați de curier pentru stabilirea detaliilor.

– în 24 ore – pentru comenzile plasate până la ora 14:00, de Luni până Joi.

– în 48 ore – pentru comenzile plasatea după ora 14:00, de Luni până Joi. Durata livrării poate ajunge la 48 de ore pentru zonele mai îndepărtate sau greu accesibile. 

– amânarea livrării – trimite-ne un mesaj dacă dorești livrarea într-o anumită zi 

– comenzile plasate Vineri, Sâmbătă sau Duminică, vor fi livrate începând de Luni.

Aceste informații sunt estimative și se pot modifica independent de voință noastră. 

Termenele de livrare se referă la comenzile pe care ai ales să le plătești ramburs/numerar. Dacă ai ales o altă modalitate de plată ( card online, ordin de plata, etc) termenul de livrare se poate modifica în funcție de momentul înregistrării plății.

IMPORTANT: NU se efectuează livrări în week-end, în timpul sărbătorilor legale. Pot există întârzieri în perioadele aglomerate din an (Crăciun, Paște, Black Friday, etc).

2. Cost transport

Costul transportului se adaugă la valoarea produselor comandate și este stabilit în funcție de greutatea coletului și valoarea acestuia , precum și de natură mărfii (fragil/voluminos). Taxele de transport sunt suportate de către client. Costurile de livrare se stabilesc automat în pagina de comandă , înainte de finalizarea comenzii, în funcție de adresa destinatarului și modalitatea de livrare selectată .

a. Livrare GRATUITĂ

Beneficiezi de livrare GRATUITĂ pentru toate comenzile cu greutate maximă de 3 kg și valoare minimă de 300 lei. Pentru a beneficia de transport gratuit ambele condiții trebuie îndeplinite simultan.

b. Livrare STANDARD

București
– greutate 1 – 10 kg = 14 lei
– greutate 10,01 – 25 kg = 16 lei

Ilfov Metropolitan
– greutate 1 – 10 kg = 14 lei
– greutate 10,01 – 25 kg = 16 lei

(localitati incluse: Otopeni, Pipera, Voluntari, Pantelimon, Dobroesti, Popesti-Leordeni, Magurele-Bragadiru, Chiajna, Mogosoaia, Chitila, Buftea, Dudu, Rosu)

Național
– greutate 1 – 10 kg = 21 lei
– greutate 10,01 – 25 kg = 25 lei

Greutatea maximă a unui colet este de 25kg (include produsele, materialele de protecție , cutia de transport). Dacă greutatea produselor comandate depășește această greutate, ne rezervăm dreptul de a vă livra produsele comandate în mai multe colete, astfel încât greutatea fiecărui colet să nu depășească 25kg. Orice greutate peste această limita se consideră un nou colet și se achită suplimentar.

c. Livrare AZI (exclusiv pentru București )

Vă oferim serviciul de livrare express în București . Acest serviciu presupune livrarea în câteva ore a produselor aflate în stoc și comandate până la ora 12:00. Coletul nu trebuie să depășească 5kg. Livrarea la destinație se efectuează până la ora 20:00.

– greutate max 5 kg = 26 lei

Acest serviciu nu beneficiază de transport gratuit. Taxele de transport și gratuitățile sunt valabile doar în aria de acoperire a firmelor de curierat agreeate. Nu se percepe taxa pentru km suplimentari .

d. Click & Collect (exclusiv pentru București )

Poți ridica comanda din showroom-ul nostru. După plasarea online a comenzii vei fi contactat pentru a stabili data și ora la care te vei prezenta la sediul nostru.

IMPORTANT : în showroom nu se pot achita produsele cu card bancar sau numerar. Toate comenzile plasate online vor fi confirmate telefonic și au prioritate fața de comenzile telefonice.

În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc, veți fi înștiințat în acest sens.

Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.

Nu ne asumăm răspunderea pentru coletele deteriorate. În cazul în care coletul prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier (este rupt, desigilat, ud, tăiat , etc) vă recomandăm să refuzați recepția lui. Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/ conținutul unor colete se fac pe AWB în momentul livrării / recepției sau se întocmește proces verbal de constatare prin care se refuza primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Magazinul online CofetariaTa.ro nu expediază colete deteriorate și ne dăm tot interesul să protejăm produsele cât mai bine posibil .